مزایای کاربرد جدول سنگی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مزایای استفاده از سنگ جدولی از جمله محاسن استفاده از جدول سنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- استحکام فوق العاده بالا در برابر عوامل محیطی(سرما و بارندگی ) 2-دوام رنگ 3-زیبایی طبیعی 4- تنوع رنگ هنگام انتخاب جنس سنگ جدولی باید به اقلیم و آب و هوای منطقه و نوع کاربرد مورد نظر توجه داشت . با توجه به گستردگی و تنوع معادن موجود در ایران پیشنهاد می شود جهت انتخاب جنس سنگ،کاربری سنگ جدولی در اولویت قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان خرید انواع جدول سنگی همچون سنگ کریستال، تراورتن، سنگ کوبیک و انواع دیگر سنگ های ساختمانی و غیره، می توانید با کارشناس فروش مادر ارتباط باشید.

جدول سنگی یکی از محصولات تولید شده از سنگ معدنی می باشد و از سالیان دور در معماری شهری استفاده می شده است .که در ابعاد و جنسها و رنگ های مختلف تولید میشودجدول سنگی بسته به نوع کاربری در ابعاد مختلفی تولید می شود.که پرکاربردترین ابعاد جدول به شرح زیر می باشدجدول سنگی در عرض های 8،10،15،20 سانتی متر و ارتفاع های 25،30،35،40 وطول 50 و 60 سانتی متر تولید میشود

جدول سنگی را در ایران از سنگهای مختلفی از جمله سنگ کریستال ،سنگ گرانیت ، سنگ تراورتن و سنگ لاشتر تولید می شود. جنس سنگ جدول با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع کاربری و نیاز مشتری تعیین می شود

 

جدول سنگی برای جداسازی دو فضا از یکدیگر استفاده می شود به عنوان مثال: استفاده در محوطه سازی پارکها و فضای سبز مناطق شهری ، بلوارکشی معابر شهری،پیاده رو ها ،محوطه سازی و زیباسازی باغچه های خانگی و اداری ،فضاسازی ویلاها و باغها استفاده میشود.


مزایای استفاده از سنگ جدولی
از جمله محاسن استفاده از جدول سنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- استحکام فوق العاده بالا در برابر عوامل محیطی(سرما و بارندگی )
2-دوام رنگ
3-زیبایی طبیعی
4- تنوع رنگ
هنگام انتخاب جنس سنگ جدولی باید به اقلیم و آب و هوای منطقه و نوع کاربرد مورد نظر توجه داشت . با توجه به گستردگی و تنوع معادن موجود در ایران پیشنهاد می شود جهت انتخاب جنس سنگ،کاربری سنگ جدولی در اولویت قرار گیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان خرید انواع جدول سنگی همچون سنگ کریستال، تراورتن، سنگ کوبیک و انواع دیگر سنگ های ساختمانی و غیره، می توانید با کارشناس فروش مادر ارتباط باشید.

 

آقای یاوری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: آقای یاوری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09162363312

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: golsarstone2020@

email icon ایمیل: golsarstone2019@gmail.com

مجموعه سنگ گلسار شما را به خرید بهترین محصولات سنگ کریستال لایبید دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Skip to content