سنگ پله سابیده کریستال لایبید

جهت صحبت و کسب اطلاعات پیرامون این موضوع بهتر است در ابتدا جز به جز این عبارت را بررسی کنیم.

سنگ پله لایبید چیست؟

در ساختمان ها چه تجاری چه مسکونی ممکن است سطوحی با ارتفاع متفاوت وجود داشته باشد برای دسترسی به این سطوح با ارتفاع متفاوت از پله استفاده میشود.

لازم است بیان کنیم در گذشته و در ابتدای شروع ساخت و ساز پله ها برامدگی هایی روی سطح شیبداری هستند که فقط به اندازه قرار گرفتن یک پا روی آنها فضا وجود دارد که این برآمدگی معمولا با آجرها بوجود می آیند، بعد از گذر زمان بشر بیشتر و بیشتر به سمت راحتی خود رفت و متوجه شد که باید عرض و طولی برای این برآمدگی قرار دهد تا هم ایمنی بیشتری پیدا کند هم بالا و یا پایین آمدن از آن راحتتر صورت گیرد. در همین راستا از موارد متفاوتی استفاده کرد،گاهی چوب سنگ و …

اما بیشترین جنس رویه پله ها سنگ میباشد.

ویژگی های سنگ های پله لایبید

مقاومت به وزن و فشار

مقاومت به ضرمه

مقاوت در برابر فرسایش

مقاومت در برابر تغییرات دمایی

مقاومت در برابر آلودگی ها

اصطکاک مناسب سطح سنگ پله

جذب آب پایین

و…

سنگ پله لایبید سابیده چیست؟

در عملیات ساب سنگ با دستگاه های مخصوص لایه روی آن برداشته میشود. با این کار هم سطح محصول صاف و سیقلی میشود و هم ظاهری زیبا  و یکدست پیدا میکند. و از طرف دیگر در این عملیات اگر سطح خارجی آن که در روی کار قرار میگیرد پستی و یا بلندی داشته باشد صاف و یکدست میشود و زیبایی آن دو چندان می گردد.

با توجه به ویژگی هایی که برای سنگ مورد نیاز پله ها اعلام شد پس  کریستال لایبید نیز میتواند یکی از بهترین و با صرفه ترین پله باشد.

سنگ پله کریستال سابیده لایبید "</a

این سنگ در رنگ های متفاوتی در صنایع سنگ گلسار تولید میگردد.

در صنایع سنگ گلسار درموارد بسیاری و با توجه به سفارش مشتری  پله با ابعاد و ضخامت های مختلف که معمولترین ضخامت آن ۳ سانت است تولید میشود.

برای ثبت سفارش و مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با جناب آقای یاوری ، مدیر فروش و سایت تماس حاصل فرمایید.

همواره به یاد داشته باشید هدف صنایع سنگ گلسار جلب رضایت صد در صدی مشتری ورسیدن سنگ بدون هیچ واسطه ای برای هر مشتری در سراسر ایران و حتی دنیا با قیمت درب کارخانه و کیفیت صد در صدی میباشد.

Skip to content