فروش ویژه سنگ کریستال لایبید بوشهمر قیمت درب کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کریستال لایبید بوشهمرکریستال بوش همر  چرمیقیمت سنگ کریستال بوش همرفرآوری سنگ چرمی
سنگ کریستال بوشهمر

 

کریستال لایبید بوشهمر

کریستال بوش همر، سنگی است که به وسیله دستگاهی به نام بوش همر به وجود می‌آید. بوشهمر، را روی  دستگاه ساب  نصب کرده و بر روی سنگ زبری هایی را ایجاد می‌کنیم. سنگ بوشهمر یکی زیباترین، مقاوم ترین و پرطرفدارترین فرآوری‌های سنگ کریستال لایبید است که با حرکت چرشی دستگاه، سنگ دچار ناصافی و زبری می‌شود. این کار را به دلیل ایجاد اصطکاک و لیز نخوردن بر روی سنگ ها در محیط های بیرونی و یا پله‌های معابر و.. انجام می‌دهند. این کار، برروی انواع سنگ‌های مرمریت، گندمک، مرمریت‌لاشتر، بازالت و… انجام می‌گیرد.

پلاک کریستال بوشهمرلایبید

کریستال بوش همر  چرمی

سنگ کریستال بوشهمر چرمی، سنگی است که به وسیله دستگاهی به نام بوش همر به وجود می‌آید. بوش همر، را روی  دستگاه ساب  نصب کرده و بر روی سنگ زبری هایی را ایجاد می‌کنیم. سپس سطح روی آن را چرمی میکنیم. سنگ بوشهمر چرمی یکی زیباترین، مقاوم ترین و پرطرفدارترین فرآوری‌های سنگ کریستال لایبید است که با حرکت چرشی دستگاه، سنگ دچار ناصافی و زبری می‌شود و سپس با حرکت چرشی لقمه های چرمی، سطح روی سنگ چرمی می‌شود. این کار، برروی انواع سنگ‌های مرمریت، گندمک، مرمریت‌لاشتر، بازالت و… انجام می‌گیرد.

قیمت سنگ کریستال بوش همر

قیمت  سنگ لایبید بوشهمر به عوامل زیادی ارتباط دارد .کیفیت برش و جنس سنگ خام از مهم ترین پارامتر های قیمت گذاری سنگ است ولی از دیگر فاکتور های تاثیر گذار در این زمینه می توان به اندازه قطر سنگ و ابعاد آن اشاره کرد.

کریستال بوش همر
پلاک ۴۰ در ۸۰ بوش همر لایبید

فرآوری سنگ چرمی

در این فرآیند، سطح سنگ را توسط فرچه های سیمی  می سابند. با ساییده شدن سطح سنگ توسط فرچه های سیمی یا لقمه های مخصوص، قسمت های ضعیف تر سنگ بیشتر سابیده و قسمت هایی که مقاومت بیشتری دارند کمتر سابیده می شوند. در این فرآیند سطح سنگ به صورت ناهموار به وجود می آید. و حالت روی سنگ مانند سطح چرم است.

آقای یاوری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: آقای یاوری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09162363312

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: golsarstone2020@

email icon ایمیل: golsarstone2019@gmail.com

مجموعه سنگ گلسار شما را به خرید بهترین محصولات سنگ کریستال لایبید دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Skip to content