فروش انواع سنگ فرش کریستال به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

سنگ فرش چیست؟قیمت سنگ فرش کریستالنحوه نصب سنگ فرش
فروش سنگ فرش کریستال

فروش انواع سنگ فرش کریستال در مجموعه ما انجام می شود.اگرشما علاقه مند به استفاده از سنگ برای مسیر راه رفتن خود هستید، و می خواهید از مصالح با دوام استفاده کنید،باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از سنگ فرش ها امروزه در حال افزایش هست.

سنگ فرش چیست؟

سنگ فرش معمولا از قطعات سنگ گرانیت و کریستال تشکیل شده اند، گرچه بازالت و دیگر سنگ ها نیز برای سنگ فرش استفاده می شوند.. سنگ کریستال سخت است. این سنگ قرنها به عنوان مصالح ساخت راه ها مورد استفاده قرار گرفته و بسیاری از این راهها به مدت طولانی باقی مانده است.

سنگ کریستال  از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر تغییرات آب و هوایی ساختار خود را حفظ می کند.شرایط تعمیر و نگهداری سنگ فرش کریستال بسیار آسان است و تنها به شستشوی خوب برای تمیز نگه داشتن نیاز دارد. در اماکنی که از سنگ فرش کریستال استفاده می شوند تا 100 سال می توانند به کیفیت خود باقی بمانند.

فروش سنگ فرش کریستال

قیمت سنگ فرش کریستال

قیمت سنگ فرش کریستال با توجه به ابعاد آن متغییر است و با توجه به ابعاد و نوع سنگ از 25000 تومان تا 100000 تومان متغیر است.

نحوه نصب سنگ فرش

جهت نصب سنگ فرش کریستال ابتدا در صورت وجود پوشش قدیمی باید آن را جمع آوری کرد،سپس به میزان 10 الی 20 سانتیمتر خاک را برداشته و سپس با مصالح که ترکیبی از سیمان،ماسه و شن است زیرسنگ فرش را به صورت ترازپر کرده و سنگفرش را بر روی این زیر سازی نصب می شود.

 

آقای یاوری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: آقای یاوری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09162363312

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: golsarstone2020@

email icon ایمیل: golsarstone2019@gmail.com

مجموعه سنگ گلسار شما را به خرید بهترین محصولات سنگ کریستال لایبید دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Skip to content