سنگ فرش کریستال لایبید : تولید و فروش ویژه سنگ فرش کریستال لایبید در سال ۱۳۹۹

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع سنگ فرش کریستال لایبیدسنگ فرش کریستال ساب خوردهسنگ فرش کریستال تیشه ایسنگفرش کریستال بوش همر
سنگ فرش کریستال الگو شیار

انواع سنگ فرش کریستال لایبید

در صنایع گلسار انواع سنگ فرش لایبید با استفاده از کوپ درجه ۱کریستال معادن لایبیدتولید میگردد.

سنگ فرش کریستال ساب خورده

  1. سنگ فرش کریستال لایبید ساب خورده : این نوع سنگ فرش با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد در ضخامت های ۱٫۵cm، ۳ cm، ۲٫۵cm ، ۲cm به صورت معمول تولید میگردد. ضخامت های بالاتر نیز با توجه به سفارش مشتری قابل تولید است. همچنین از نظر رنگ نیز این نوع سنگ فرش انواع گوناگونی دارد که از سنگ خام معادن مختلف سنگ کریستال تولید میگردد.

۲٫سنگ فرش کریستال ساب خورده با الگو تیشه ای یا الگو ابزاری : این نوع سنگ فرش با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد در ضخامت های ۱٫۵cm، ۳ cm، ۲٫۵cm ، ۲cm به صورت معمول تولید میگردد. ضخامت های بالاتر نیز با توجه به سفارش مشتری قابل تولید است. همچنین الگوهای مختلفی از طریق دستگاه و یا به صورت دستی به سفارش مشتری روی آن پیاده سازی می شود.

الگو ابزاری
الگو ابزار و تیشه

سنگ فرش کریستال تیشه ای

۳٫سنگفرش کریستال تیشه ای : این نوع سنگفرش با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد در ضخامت های ۱٫۵cm، ۳ cm، ۲٫۵cm ، ۲cm به صورت معمول تولید میگردد. ضخامت های بالاتر نیز با توجه به سفارش مشتری قابل تولید است.

۴٫سنگفرش کریستال تیشه ای با الگو ابزاری : این نوع سنگفرش با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد در ضخامت های ۱٫۵cm، ۳ cm، ۲٫۵cm ، ۲cm به صورت معمول تولید میگردد. ضخامت های بالاتر نیز با توجه به سفارش مشتری قابل تولید است. همچنین الگوهای مختلفی از طریق دستگاه به سفارش مشتری روی آن پیاده سازی می شود.

سنگفرش کریستال بوش همر

۵٫سنگفرش کریستال بوش همر : این نوع سنگفرش با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد در ضخامت های ۱٫۵cm، ۳ cm، ۲٫۵cm ، ۲cm به صورت معمول تولید میگردد. ضخامت های بالاتر نیز با توجه به سفارش مشتری قابل تولید است. همچنین الگوهای مختلفی از طریق دستگاه به سفارش مشتری روی آن پیاده سازی می شود.

از این گذشته انواع سنگفرش کریستال لایبید با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد در ضخامت های ۱٫۵cm، ۳ cm، ۲٫۵cm ، ۲cm به صورت معمول تولید میگردد. ضخامت های بالاتر نیز با توجه به سفارش مشتری قابل تولید است. همچنین الگوهای مختلفی از طریق دستگاه به سفارش مشتری روی آن پیاده سازی می شود. تمامی موارد فوق در صنایع سنگ کریستال لایبید با استفاده از متریال درجه ۱ و برش و کیفیت بالا تولید میگردد.

آقای یاوری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: آقای یاوری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09162363312

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: golsarstone2020@

email icon ایمیل: golsarstone2019@gmail.com

مجموعه سنگ گلسار شما را به خرید بهترین محصولات سنگ کریستال لایبید دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Skip to content